בלוג
ראשי / ייעוץ משכנתאות – חסכו כסף רב

ייעוץ משכנתאות - חסכו כסף רב

הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות ביותר בחייהם של רבים. משום כך בשנים האחרונות אנשים הבינו כי עליהם להיעזר באיש מקצוע בתחום אשר מכיר היטב את כל מסלולי ההלוואות והריביות הניתנות בשוק. הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות מקצועיים אשר לכל תפקידם להסביר ולסייע לאנשים לבחור את תמהילי המשכנתא הטובים והמתאימים ביותר ליכולות הכלכליות שלהם. אך חשוב לזכור, יועצי המשכנתאות של הבנקים עובדים בבנק ומשום כך הם דואגים לאינטרסים של הבנק לפני שדואגים לצרכיו של הלקוח. לכן אנשים רבים אשר מגיעים לבקש את הלוואת המשכנתא שלהם נעזרים ביועץ משכנתאות פרטי אשר משרת את הצרכים שלהם בלבד.

ייעוץ משכנתאות

היכרות מלאה עם כל מסלולי המשכנתא השונים

יועצי המשכנתאות הפרטיים הפכו מבוקשים במיוחד בשנים האחרונות בשל הצלחתם האדירה להוזיל משכנתאות ללקוחות בעשרות ואף במאות אלפי שקלים. הם עוברים מסלול הכשרה אינטנסיבי הכולל את כל הפרטים ופרטי הפרטים הקשורים למסלולים השונים בהלוואת המשכנתא, לריביות הניתנות בשוק, להתאמת תמהיל משכנתא מותאם לצרכיו הכלכליים של כל לקוח ועוד. לא מעט אנשים שבחרו להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי מדווחים על צעד נבון שחסך להם עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

 

פגישת תיאום יכולות כלכליות בהווה ובעתיד הקרוב

כל הליך ייעוץ משכנתאות מתחיל בפגישה של היועץ הפרטי עם הלקוחות המעוניינים לקבל הלוואת משכנתא. בפגישה הזו היועץ לומד את כל יכולותיהם הכלכליות בהווה וכן יכולותיהם הכלכליות בעתיד הצפוי. במטרה להצליח להרכיב את התמהיל הנכון והמדויק ביותר חשוב להתייחס למספר פרטים רלוונטיים אודות עתידם הכלכלי של בני הזוג. בין הפרטים השכיחים ביותר חשוב להתייחס לקידום עתידי וצפוי במקומות העבודה, סיום שנות לימודים, תכנון להרחבת המשפחה, רצון להתחדש עם רכב חדש בעתיד הקרוב או פתיחת מענק כלכלי מפיקדון כלשהו. כלל הפרטים הללו חייבים להיכנס בחשבון בניית תמהיל על מנת להצליח לייצר את הלוואת המשכנתא הכדאית ביותר עבור בני הזוג.

 

בניגוד לדעה הרווחת, שלב בניית התמהיל הוא השלב החשוב ביותר

רבים המעוניינים לקבל הלוואת משכנתא מייחסים חשיבות עליונה לכל נושא הריביות ללא הבנה כי בניית התמהיל הוא השלב הקריטי והחשוב ביותר. תמהיל מותאם ליכולות הכלכליות יבטיח כי בני הזוג יצליחו לשלם את כל החזרי המשכנתא שלהם ללא קשיים כלכליים גדולים. כמובן שגם באשר לריביות, יועצי משכנתאות פרטיים מכירים היטב את הריביות המינימליות שניתן לקבל בשוק ויודעים כיצד לקבל אותם במשא ומתן מקצועי. לכן לפני שאתם רצים לקבל את הלוואת המשכנתא על פי המלצותיו של יועץ משכנתאות בנקאי, חשוב להבין כי כל הליך ייעוץ משכנתאות מחייב אתכם להיעזר באיש מקצוע ללא ניגוד אינטרסים אשר מעוניין לסייע לכם לקבל את הלוואת המשכנתא הטובה ביותר. יועץ משכנתאות פרטי ידע לשפר את תנאי המשכנתא שלכם גם אם כבר לקחתם אותה בעבר, בעזרת הליך מחזור משכנתא בו תקבלו משכנתא חדשה לכיסוי המשכנתא הישנה ותישארו עם תנאי המשכנתא החדשה בלבד.