בלוג
ראשי / ייעוץ פיננסי לתכנון שילוח בינלאומי בתקציב שלך

ייעוץ פיננסי לתכנון שילוח בינלאומי בתקציב שלך

ייעוץ פיננסי

אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון רילוקיישן הוא כל הנושא של שילוח מטענים אישיים וחפצים אישיים וכיום השמים הם ממש לא הגבול: ניתן לבצע שילוח דרך האוויר, הים, השתתפות במכולה או משלוח מלא ועוד. אנו בש.י.ד.ר מעניקים ללקוחותינו שירות פיננסי שיוכל לסייע לכם בכל הליך המורכב הזה.

כאשר מישהו מעוניין לשלוח סחורה כמו מטענים אישיים, העברת משרד או חפצים אישיים התקשורת מול רשויות המס תהיה הבסיס לפעילות של עמיל מכס. חשוב להיות מודעים לכך שהתהליך הוא מורכב למדי וצריך להגיש הצהרות, טפסים וכמובן העברת תשלומי מס ועוד מגוון רחב של הליכים בירוקרטיים. לא כולם יודעים כיצד לעמוד מול הרשויות השונות והאם אכן מטפלים לו בדברים באופן ההוגן והמקצועי ביותר. שילוח בינלאומי דורש ניסיון ומקצועיות רבה על מנת להבטיח שהמטען שלנו יועבר בביטחון, בלי עיכובים והכי חשוב – חיסכון בעלויות. בדיוק מסיבות אלו חשוב מאוד לדאוג לייעוץ פיננסי מבעוד מועד.

כחלק מהייעוץ הפיננסי שלנו – אנו נתאים עבורכם גם ביטוח סחורות שיש לו חשיבות רבה במיוחד כאשר יש אזורים בעלי רמת סיכון גבוה ואז יהיה צורך לכיסוי מקיף יותר ותהיה השפעה גם על סוג השילוח (האם עדיף דרך האוויר או הים?) וכמובן שלכל אלה יהיו השפעות על המחיר.

כיצד מתבצע התשלום על הזמנה שילוח בינלאומי?

מבחינת התשלום יש מספר דרכים מקובלות לבצע, הנה הן:

  • חשבון פתוח – בשיטה זו המוכר שולח את העסקה בליווי מסמכים של הקונה והתשלום יקבע למועד עתידי שהוסכם.
  • תשלום מראש (אשראי) – בשיטה זו התשלום יתבצע באופן מלא לפני שהסחורה סופקה.
  • דוקומנטים לגבייה – בשיטה זו התשלום יתבצע בתיווך הבנקים.
  • מכתב אשראי – בשיטה זו הבנק הוא זה שמשלם למוכר עם הצגת מסמכים שנדרשים במכתב אשראי שלמעשה מוכיחים שיש עמידה בתנאים על ידי הקונה באמצעות אשראי דוקומנטרי.

בשתי השיטות הראשונות שצוינו לעיל הקשר יהיה בין המוכר לקונה לעומת שאר השיטות (דוקומנטים לגבייה, מכתב אשראי) בה הבנק יהיה מעורב בתהליך התשלום. שיטת התשלום אשר עליה תחתמו עם המוכר מושפעים ממספר גורמים: רמת ההיכרות שלכם, סוג הסחורה שמועברת, שווי העסקה, מצב פוליטי במדינה של הקונה וכן תקנות ונהלים במדינות של הקונה והמוכר.

ייעוץ פיננסי למען השקט הנפשי שלך

כאמור שילוח בינלאומי מורכב מהמון פעולות לוגיסטיות שהניווט בהן לא תמיד פשוט לאדם שלא מכיר את הגופים השונים ואת הנהלים. עיכובים וטעויות עלולות לייקר את כל ההליך ולכן מומלץ מאוד לקבל ייעוץ פיננסי שיוכל להוזיל לכם משמעותית את העלויות ולהפוך את כל התכנון לפשוט, נעים וקל יותר ואתם תוכלו להיות בטוחים שהרכוש והסחורה שלכם מכוסים לחלוטין.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ תשאירו פרטים או התקשרו אלינו – 072-3952279