בלוג
ראשי / למה כדאי להתייעץ עם עו"ד מיסים לפני ביצוע השקעה?

למה כדאי להתייעץ עם עו"ד מיסים לפני ביצוע השקעה?

עורך דין להשקעות

אחת הדרכים לעשות מהכסף שלכם יותר כסף, היא באמצעות השקעות. אחת מאותן השקעות מניבות? השקעה בנדל"ן. גם משקיעים מנוסים ומיומנים בעלי רזומה עשיר, ובעיקר משקיעים מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההשקעות, זקוקים לסיוע מקצועי בדמות עו"ד מיסים. 

 

סוגי ההשקעות – נדל"ן פרטי ונדל"ן מסחרי

המון משקיעים יודעים שהם רוצים להשקיע, אך לא תמיד הם יודעים במה. בעת שהם עובדים בצמוד עם עורך דין מיסים, הם מצליחים לקבל מושג נרחב יותר אודות ההשקעות השונות והמשמעות הכלכלית של כל השקעה. כידוע, השקעה פרטית היא השקעה בנכס המיועד למגורים, בעוד נדל"ן מסחרי מתמקד בחנויות, משרדים, חניונים, מרכזי קניות וכיוצא בזה. עו"ד מיסוי יציג בפניכם את היבטי המיסוי של כל השקעה, וזהו פרמטר נוסף שיסייע לכם לבחור באילו נכסים להתמקד. 

 

תכנון מלא לשלבי ההשקעה

העובדה כי אתם רוצים להיות משקיעים מעידה בוודאות על דבר אחד: אתם רוצים להרוויח. אם יש דבר קריטי שבלעדיו לא תוכלו להצליח – הוא תכנון נכון. לא כולם יודעים איך לתכנן את ההשקעה שלהם – על כל רבדיה, כך שלאורך הדרך הם מגלים מקלות בגלגלים שלא נלקחו כלל בחשבון. עו"ד מיסים יכול לשקף בפניכם את ההיבטים הכלכליים, לרבות סוגיות המס, וכך לאפשר לכם לתכנן את ההשקעה שלכם בצורה מדורגת, מאוזנת ונכונה לכם. 

 

כידוע, לעסקאות נדל"ן לא מעט היבטי מס, כאשר מיסי מקרקעין הם אחד הדברים שחשוב לקחת בחשבון עם תכנון העסקה. המחיר שאתם משלמים על הנכס אינו המחיר הסופי, והוא גורר אחריו היבטי מיסוי נוספים שיש להתחשב בהם לפני הסכמים, חתימות ולחיצות ידיים. 

 

האם תכנון מס יכול להקל בתשלומי המס?

בהחלט, וכאן נכנס בין היתר הערך המוסף של עורך הדין. כמשקיעים, אתם לא מודעים למסלולים, שורות קטנות ואפשרויות שונות דרכן ניתן להקל בתשלומי המס. הפגישה הראשונה עם עו"ד מס מתמקדת בכם: האם השקעתם בעבר, האם רשומים על שמכם נכסים, מהן הציפיות והמטרות שלכם וכיוצא בזה. בחסות החוק, ניתן לתכנן מסלולי מס נוחים יותר, אך בעיקר – כאלו המתאימים לכם.

 

דגשים לבחירת עו"ד מס: 

  • ראשית, האם עו"ד יכול להציג בפניכם המלצות של לקוחות מרוצים? אתם יכולים ללמוד על טיבו של עורך הדין רק דרך המלצות בשלב זה. לכן, חפשו כמה שיותר פידבקים חיוביים המשבחים את האיכויות המקצועיות והשירותיות שלו.

  • עיסוק בעולם המיסוי: ישנה חשיבות רבה לתחום העיסוק של עורך הדין. תנו עדיפות לעורך דין שהעיסוק המרכזי שלו הוא מיסוי. כך, תוכלו להיות שקטים כי מדובר על עו"ד מנוסה, מיומן ובעל ניסיון רב בתחום שבו אתם זקוקים לכמה שיותר חדות ויצירתיות.

  • הפן המקצועי: בסופו של דבר, אתם חוברים אל עורך הדין על מנת לקבל ממנו סיוע מקצועי. עו"ד מיסוי צריך להיות בקיא במיסוי המקומי, במסלולי המס האפשריים ובאפשרויות ההקלה בתשלומים על פי חוק.

 

קיצורי דרך? לא בעולם ההשקעות! פנו לעו"ד מיסים

כאנשים פרטיים או בתור עסקים, סביר כי התנסיתם בעבר בשירותי ייעוץ מס, בשירותי ייעוץ ביטוחי, ייעוץ למשכנתא המתאימה לכם ביותר ואולי הייתה זו אפילו תכנית לאיזון מצבכם הכלכלי. סיוע של איש מקצוע מעניק לכם מתווה, מאיר לכם את הדרך וחושף אתכם למגוון רחב של אפשרויות שטרם הכרתם!

 

כעת, רגע לפני ההשקעה שלכם, חשוב שתחברו גם אתם אל עו"ד מיסים. הון עצמי-התחלתי אמנם מאפשר לכם להניח את אבן הפינה, אך השקעה מוצלחת מבוססת על שלל פרמטרים שונים. עו"ד מיסים יכול לסייע לכם למנף את סיכויי ההצלחה שלכם!