בלוג
ראשי / הלוואה לרכב יד שניה

הלוואה לרכב יד שניה

הלוואה לרכב יד שנייה
  • מעוניין לשדרג את הרכב?
  • רוצה לרכוש רכב משומש למשפחה?
  • מחפש תנאי מימון נוחים?

הלוואה לרכב יד שניה ניתנת בד"כ עד 60% משווי הרכב, בתנאים אטרקטיביים ועם פריסת תשלומים נוחה למדי עד 5 שנים. במקרים רבים, רכישת רכב משומש הינה החלטה מושכלת וחכמה, המאפשרת לשדרג את איכות החיים ולהוזיל משמעותית עלויות שוטפות.

 

רכב ישן נזקק לטיפול רבים יותר

זה לא סוד, רבים נאלצים להחליף את הרכב בשל עלויות "בלתי נגמרות" של טיפולים. ככל שהרכב שלך ישן יותר, כך הוא נזקק לטיפולים רבים יותר. מערכות שונות ברכב מתבלות לאורך השנים, וככל שעוברות השנים העלויות השנתיות טופחות. מבחינה זו, רכב חדש (או חדש יחסית) הינו הרבה יותר חסכוני. למעט טיפולים תקופתיים, לא תידרש להוציא סכומים משמעותיים נוספים.

 

הלוואה לרכב יד שניה – הגיוני כלכלית

כשמתלבטים אם לקחת הלוואה לרכב יד שניה, להשוות בין גובה תשלום ההחזר הצפוי – לבין החיסכון החודשי המשוער כתוצאה משדרוג הרכב. לדוגמא, אם טיפולים ותיקונים של רכב משומש עולים 12,000 ש"ח בשנה, וגובה ההחזר החודשי על הלוואה חדשה לרכישת רכב עומד על 1,000 ש"ח – אז ישנה היתכנות כלכלית למהלך. כמובן, שעל הדרך נהנים מרכב נוח יותר, חזק יותר ומרווח יותר.

 

יש בשוק הלוואות בתנאים אטרקטיביים

מאז הורדת שיעור הריבית במשק, ניתן למצוא בשוק סוגי הלוואות אטרקטיביים. מעל כולם, בולטות הלוואות לרכבים, שניתנות בתנאים פשוט נהדרים. עבור מי שבכל מקרה תכנן לשדרג את הרכב, מדובר בהזדמנות כלכלית מצוינת. הלוואה לרכב יד שניה או חדש, מאושרת בהליך מזורז, ואינה דורשת בהכרח את שיעבוד הרכב.

 

מי נותן הלוואות לרכבים?

קיימים בשוק מגוון גופים המספקים הלוואות לרכבים. קודם כל, ניתן לקבל הלוואה לרכב יד שניה מהבנק. במידה והנכם לקוחות טובים, הבנק ישמח לספק הלוואה לרכישת רכב, בתנאים טובים יחסית. אפשרות שניה היא לקבל הלוואה דרך סוכנות הרכב (תנאים מעולים), אך זה פחות רלוונטי עבור רכישת רכב יד 2. עבור מי שלא קיבל אישור הלוואה מהבנק, קיימות מגוון אפשרויות נוספות בשוק החוץ בנקאי, כלומר אצל חברות למימון רכב. ישנן מגוון חברות גדולות, אותן כל אחד מכיר בזכות פרסומות רבות. לפני לקיחת הלוואה חדשה, מומלץ לבצע השוואת מחירים יסודית ולבחור באופציה המשתלמת ביותר.

 

עבור מי מתאימה הלוואה לרכב משומש?

הלוואה זו מתאימה הן עבור מי שצריך אלפי שקלים בודדים, והן עבור מי שזקוק לסכום כסף משמעותי עד 60% מערך הרכב. הלוואה זו מאפשרת פריסת תשלומים נוחה עד 5 שנים, באופן גמיש לחלוטין. כמו כן, אם אין לך יכולת החזר מיידית, תוכל לקחת הלוואה לרכב יד שניה עם דחייה של חלק מהסכום לסיום ההלוואה (הלוואת בלון). מדובר בהלוואה גמישה, שניתן לפרוע מתי שרוצים, כולל פירעון חלקי להורדת גובה ההחזר החודשי. כמו כן, ניתן "לגרור" הלוואה קיימת לרכב אחר.

 

יתרונות בולטים לשידרוג הרכב

אנו מבלים בכבישים שעות רבות מדי יום. שידרוג הרכב מאפשר לך לקבל רכב עם רמת האיבזור המתאימה לך ביותר, ובנוסף לשדרג את חווית הנהיגה. במיוחד שעומדים בפקקים כל היום, יש חשיבות אדירה לאיכות המושבים, למערכת השמע ולסינון הרעשים החיצוניים. רכב במצב טוב כמעט ולא מבקר במוסך, וכך נחסכת ממך כל ההתנהלות המייגעת מול מוסכים. אין הפתעות באמצע הדרך ואין צורך לקחת יום חופש בשביל הטיפול במוסך. כמו כן, רבים מעדיפים להימנע מירידת ערך פתאומית של רכב חדש, ולכן בוחרים מראש רכב יד 2 במצב טוב. השוק כיום מוצף ברכבים משומשים, ולכן יש ברשותך "כוח קנייה" גדול ויכולת מיקוח לקבלת המחיר הטוב ביותר. מעבר לכך, המבחר הוא עצום, מגוון אדיר של דגמים חדשים ואטרקטיביים.